fredag, juni 06, 2008

Mer seeeax åt folket

Tre inlägg idag. Ack, ack. Lite tjatigt. Men jag var bara tvungen att skriva att jag precis klippt mig .Litar faktiskt på mig själv med saxen i handen, men var allt lite orolig när klockan började närma sig midnatt och jag fick detta infall.
Jag är verkligen kass på att vänta. Linnéa hade dock ingen tid innan min födelsedag, och jag ville så gärna vara nyklippt då. Så jag tog saken i egna händer. (Hade jag väntat någon vecka hade hon kunnat göra det. Men men.)
Nu är det fina toppar, lugg och mörkt. Helnöjd för att vara av eget verk.
Ska ta i lite blonda slingor senare, men ... det får allt bli när solen är uppe.
Imorgon blir det Varberg.

Godnattsu.

1 kommentar:

NEONSKYLTEN sa...

Pyrén, jag saknar dina blogg inlägg som håller mig uppdaterade på vad som händer i ditt liv. jag tycker att eftersom det faktiskt är sommarlov nu att vi får skärpa oss med att träffas. <3