torsdag, april 09, 2009

Jag önskar att man i japan försökte göra en uppfinning som kunde beskriva känslor genom att en annan människa kunde få känna den om man t.ex la upp den på bloggen och ville att andra skulle kunna känna desamma. Men istället gör dem en drömtydare. Jag hatar det. Coolt men det är ju faktiskt i drömmarna man har möjligheterna att leva PRECIS som man vill. Känns som det är att gå lite över gränsen faktiskt.
Men iallafall.. nu kom jag av mig. Jag skulle vilja att ni kunde känna den känslan som jag gör just nu. Jag sitter i sängen och lyssnar på Moonlight shadow och har en sovandes Jonatan brevid mig. Med sitt huvud lutat mot min axel och med sin arm mjukt krokat och kramande runt min vänstra arm.
I såna här ögonblick så gör det mig inget alls att jag är allergisk mot koffein. Han ger mig samma effekt fast tusen gånger bättre, jag kan bara inte somna nu. Jag vill sitta här och suga i mig all lycka som bara sprider sig vid varje rörelse av hans arm mot min och när hans bröstkorg sakta höjs för att sedan falla tillbaka.
Jag förvånas över att jag kan gilla någon så mycket förutom mig själv så mycket, hehe.
Men men, jag får försöka sova. Trots att jag fått lyckorus.*

Inga kommentarer: