tisdag, november 11, 2008

Lbs har väldigt dålig planering när det gäller att planera in läxor och prov. De lägger allt på samma vecka vilket resulterar i att varannan vecka blir det skitmycket att göra och andra veckan slappt och gött. Hade varit en aning goare om de lagt det utspritt.
Mitt liv är precis likadant. Antingen är mitt liv jättebra och jag vill bara ge det en massa italienska "Bravissimo" och pussar på kinden, eller så skiter sig allt och jag vill bara hoppa lite argt på det med mina gummistövlar. Dem dagarna hade man gärna sluppit. Kunde varit lite mer jämnt kanske. Idag kan inte bli något annat än en puss-på-mitt-liv-kinden-dag iallafall. För då ska jag träffa Erika. Därav den vackra bilden.

1 kommentar:

NEONSKYLTEN sa...

för jag menar ju bilden är verkligen vackrast ? XD
du har liiiite fel där. men aja, det är faktiskt mer än ett år sedan det togs! kan du tänka dig att vi länt varandra lite mer än ett år sötnos? snart ett och ett halvt.
åh vad du är underbar. <3