torsdag, maj 06, 2010

Hej. Nu sitter jag i skolan och kan föra över lite bilder från min lilla kamera.
Så, jag har kanske missat att bertta att Bardstown är översvämmat. (Det mesta är dock borta nu) . Därav har vi inte haft skola sen efter lunch i måndags. Men nu är vi tillbaka. Bara två dagar kvar innan helg, härligt! Haha. Och under de här dagarna har jag fått lära mig att köra med manuell växellåda, och paintball. Kul!


Haha, jag står på en skolgård. Så fint med en vattendroppe så perfekt över mitt osminkade ansikte,haha.
Lätta ankar, nu blir det vågor på land!

Folks vägar har varit översvämmade och det har fått ta båt över broar för att komma till/från sina hus.



Många hus förstörda..

Men efter översvämmning kommer solsken. Igår hade vi 30+ och uppåt. Nu väntar tech-week för musikalen runt hörnet.



2 kommentarer:

Dento sa...

Tech-week ??

Huga vad vatten.
Tur att vi hann hem i tid
och vilken tur att ni bor högt. Häftig bild när Du står ute i vattnet.
Vet Du hur det gått för Keys?

Plask på Dej /Dan

Din man som tycker du är vacker (Jonatan) sa...

Ha ha!
Vad härligt det ser ut ändå! var det varmt i vattnet så att världen blir som en enda stor pol? Hmmm, Härligt med ingen skola i alla fall. Nu är du hemma om ungefär en månad. Jag tycker det ska bli helt fantstiskt. tror du man får spela musik på flygplatsen? hmm. Jag ska ringa dig om en stund.
Ha det bäst!