onsdag, april 09, 2008

Jag gillar inte rotmos. Det är som en illasmakande barnmats-blandning där man inte kan få välja om man vill äta potatisen eller mörötterna först. Sen är det svårt att bestämma sig för vilket som smakar bäst/äckligast. Kaos-mat är vad det är.
Iallafall... jag är nästan säker på att om man skärde av huvudtoppen från mitt huvud och kollade ner där så skulle det ligga rotmos i hela bollen. För jag vet inte hur jag vill ha det med något längre, lättast hade varit att bara få lägga mig ner och låta någon annan ta alla beslut åt mig. Fast med min förkärlek till mina bröst kan det hända att jag tar alla bh-val själv, de vill ha det bästa.)
Jag ber därför mitt rotmos att flytta sig från menyn och ge plats åt hederlig svensk potatis med lax och saffransås (Vilket jag åt idag och det visade sig mot alla ods vara väldigt gott)

1 kommentar:

NEONSKYLTEN sa...

rottmos är äckligt - och du är söt som socker.
Jag saknar dig Mli. <3