måndag, april 14, 2008

Nu sitter jag på Svaneholmskolan där jag ska spendera några veckor med att vara personlig assistent. Hade någon föreslagit denna idén för några dagar sedan hade jag bara skrattat åt förslaget. Jag och min mamma...jobba tillsammans?! Det kan ju inte gå annat än åt helvete.
Men igår, trött som jag var efter matchen och på bra humör så frågade mamma mig om jag ville prova på några veckor, och till min egen förvåning svarade jag ja.
Det blev bråk redan i Fristad men väl här känns det faktiskt riktigt bra. Barnen är så bråkiga så vi har liksom inte tid med att bråka med varandra.
Nu ska jag nog vara en käck flicka och följa med ut på halv tio rasten och spela fotboll.
Senare ska jag träna med Byttorp, matchen igår förlorade vi men det finns alltid någonting nyttigt med att förlora ibland.

Inga kommentarer: