torsdag, april 29, 2010

Lite bilduppdatering

Det vart ju Prom. Det finns jättemånga bilder, men eftersom de ligger uppe på Facebook så har ju de flesta sett dem. Men för dem som inte sett, här är en bild på mig och min Promdate Enrique. En riktigt Gentleman som öppnade alla dörrar för mig, etc. Prom var nog den bästa kvällen någonsin!

Sen var det dags för lite Powderpuff Football. Tjejer spelar ju inte Football, men inte Powderpuff så ger sig flickorna på en match årskurserna emellan. Träningarna var jätteroliga och vi vann över Sophemores men när det kom till Seniors så var det redan avgjort att det var meningen att Seniors skulle vinna. Irriterande, men så är det tydligen alltid.

Laget! Powder Puff 2010!


Gametime. Seniors. Vi kämpade bra.








Sen så hade vi ett Kemi-labb där vi fick spränga ballonger. Vi får aldrig ta kort inne på kemin, men just den här dagen var jag tillåten att göra det. Jag och Tyler som nog är sämst i klassen på kemi, jobbade ihop. Iallafall så avskyr vi kemi lika mycket. Lyckat, haha!
(Hans blick säger typ "How yooou doing?!")



Eld var det här! Det ser ut som vi satte eld på ballongen. Men det är i själva verket Ballongen som exploderar efter som det är Hydrogen-gas i den. Jag lyckades bara fånga den en viss sekund.

4 kommentarer:

Dento sa...

Uppgjorda mattcher? trist..
Två "kemihatare" tillsammans. Verkar inte vara något vinnarkoncept precis.....
Ha en bra dag!

Kram Dan

L8 sa...

Tänk vilken kontrast mellan fest, lek och allvar. Himmel vad snyggt det första kortet är...

Förut var det jag som avskydde kemi och du som gillade det...nu är vi två :)

Dento sa...

I sommar blir Borgstena Textile godis och chokladfabrik! Kul att det blir nytt liv i lokalerna. Men nu blir det inget äventyrshus.....

Jag kanske kan få jobb som provsmakare?

Kram Dan

Johan sa...

Hörde precis att det ska bli en chokladfabrik i Borgstena! :D