lördag, april 17, 2010

PROM!

JAG ÄR SÅ PEPPAD!! PROM idag! Beth hade fixat så att jag fick få mitt hår uppsatt av en frisör och det blev jättefint. Jag känner mig så vacker med det håret. Vi har precis varit och ätit hela gänget och det var så grymt trevligt! Nu är jag hemma och gör iordning mitt smink. Klockan 6 ska vi samlas hos Michael´s och ta kort. Åh, jag är så förväntansfull.
Och min prom-date Enrique är SÅ snäll. När jag kom tillbaka från badrummet under middagen så reste han sig upp och drog ut stolen, haha. Så det känns bättre än jag trodde.Hade ju såklart varit roligare att ha Jonatan med mig, men det är kul att träffa Enrique en gång till innan jag åker.
Så, nu måste jag bege mig igen. Ville bara berätta för er alla, hihi. Jag är så glad och peppad.
Bilder kommer!
Adios

2 kommentarer:

mom sa...

Å vad roligt att du skrev innan du for! Vi har pratat om din PROM flera gånger idag och senaste gången alldeles nyss. Hoppas det blir ett underbart, roligt minne och att du känner dig lika vacker som du är! Kram från oss båda!
Puss! <3

Amanda sa...

Ser fram emot bilder och berättande!:D