torsdag, april 22, 2010

~ There is always two sides of everything. ~

6 kommentarer:

Dento sa...

En svart/vit och en färgglad?
En magisk ram...
Bra bild!

Kram /Dan

modern sa...

Idag upptäckte jag något som jag inte såg igår...Mli i hörnet.
Har du gjort bilden?!!
Konstnärligt. En bild att tävla med.Puss!
Hur har det gått med din naturbild som du inte fick manipulera?

Emilie Pyrén sa...

Dan: Haha, det var mer som att. Det finns b[de gott och ont.
Tack s[ mycket! Jag var uttr[kad under fotolektionen.

Mor: Haha, ja det har jag gjort. Men beh;vs lite korrigeringar p[ den.
Jo tack, det gick v'l bra. Kram!

Emilie Pyrén sa...

Dan: Haha, det var mer som att. Det finns b[de gott och ont.
Tack s[ mycket! Jag var uttr[kad under fotolektionen.

Mor: Haha, ja det har jag gjort. Men beh;vs lite korrigeringar p[ den.
Jo tack, det gick v'l bra. Kram!

tANTAN sa...

Den var helt fantastisk!

Maaliin sa...

sjukt bra bild :)<3