söndag, oktober 12, 2008

Om jag någongång tvekar på att jag är kär i dig...Ge mig då bara din tröja och skicka sedan hem mig ensam.
För bamses-honungsgrottor va det pirrar i magen när jag känner att din lukt är hos mig, alldeles nära fastän du inte är här.
Men för varje gång jag för tröjan till näsan och drar in lukten verkar det som att den försvinner för gott...bleknar och smälter ihop med den mystiska, oluktande doft som finns på mig själv.
Varför kan inte min hjärna och min kropp vara lite mer tekniska och använda sig av smidiga system och kommandon...
Ctrl+z och få låta mig känna det underbara en liten gång till.
Ctrl+c ,få det kopierat och sedan Ctrl+v och klistra upp det över hela min omgivning.
Jag älskar din lukt.
Men inte i närheten av hur mycket jag älskar dig.
För du är mitt Ctrl+S, du är sparad och utan det kan de andra kommandonen ta och slänga sig i väggen.

1 kommentar:

NEONSKYLTEN sa...

du som aldrig varit sådär mycket för att skriva kärlekstexter sötan - och du gör det helt .. jag är ordlös. och det är ganska stort för MIG nämligen <3