lördag, juli 24, 2010

Äntligen(!) Så har jag skaffat en ny header. Usa-loggan fick åka ut. Det var nästan lite smärtsamt att släppa Usa, & att acceptera faktumet att jag faktiskt inte bor där längre.

Jag har orkat mig ur sängen nu iallafall. Fast..."I'm heading back there". Mår så mycket bättre idag än igår, natten var inte ett kalas.
Men iallafall, nu har ni en liten nyare, lite mer uppdaterad blogg att kika på.

Förresten! Dumt av mig, hur kan jag missa att tala om det... Himym Säsong 6 börjar 20 September! (Källa: Johan Benjaminsson, haha)

3 kommentarer:

Emilie Pyrén sa...

Test test

besserwissern sa...

Fin, verkligen...men släppt USA? Tycker det ser ut som NY och inte Borås...

Emilie Pyrén sa...

Haha! För att vara riktigt Besserwisser, så ser det mer ut som Sydney, för det är Sydney . Men, framtida Borås?!Vem vet.