torsdag, juli 29, 2010

Familj är så fint. Jag har alltid tänkt att jag har sådan liten familj, och att det är så tomt utan den där pappan i bilden. Men nu, efter dessa åren, så har jag faktiskt tre familjer. Och jag har insett hur lyckligt lottad jag är.
Mor&Dan+Släkten= Behöver knappt säga så mycket. Hade inte stått här utan dem.
Faulkners= Min familj i Usa. Lite långt borta, men jag är en dotter. De kommer alltid att vara familj för mig & jag kommer alltid ha kontakten med dem. Jag fick lillasystern jag aldrig haft och uppleva en ny känsla av att ha en familj. (Mor, hoppas du inte misstolkar vad jag skriver)
Andréns= Även om det kanske inte riktigt blev som man hade tänkt, så kommer min kärlek till den familjen alltid ligga mig väldigt nära till hjärtat. Jag skulle aldrig tveka på att ställa upp om jag var behövd och jag känner mig helt enkelt som en del av familjen. Och jag har en liten föraning om att någon av dem läser detta, så, tack för all kärlek ni gett och ger mig. Den kommer jag alltid att ha med mig.

Jag är en stolt & rik dotter.

1 kommentar:

mor 1 sa...

Låter som att du upptäckt en viktig livsgrej!
Sån här kärlek blir inte mindre av att den delas.
Puss!