tisdag, augusti 24, 2010

Pyrenodagernas sats

Vissa dagar är verkligen ganska kassa. Jag har funderat (vilket inte brukar betyda något bra) och jag ska nog göra en matematisk uträkning för hur dålig en dag kan bli. x=Antal timmar som varit olycksdrabbade, y=Graden av fördärvet. x*y=din dåliga dag.
Grader: 1 minst , 10 värst. Enkelt.

Slutresultat: 1-15: Din dag har varit lika seg som en 80 årig kamel över vägen. Du kommer hem och känner dig om en okokt och trött potatis. Men tro mig, imorgon känner du dig pigg som en ananas igen.

15-45 : Ibland så sitter man under ett äppel-träd och alla äpplen trillar ner i huvudet på en. Ingen direkt Einstein-upplevelse utan ibland undrar man bara; Varför mig? Kanske känns som att en elefant står på din tå & en räv biter dig i hälsenan. Det är bara att ta det lugnt som en filbunke, inte gå haveri på äppel-trädet & istället få en stor björn-kram av någon.

45-80: Du har verkligen fastnat i en rostig musfälla du. Det är nu du känner att du vill dra täcket över dig och inte vakna förrän du är loss. Du hittar säkert en vän som har en bra domkraft att bända upp musfällan med, så häng inte läpp.

80-240: Haha! Din dag sög verkligen. Hata världen & gå loss på en jordglob eller något.

Trams. Inte ens min egna dåliga humor lyckades muntra upp mig nu, jag får nog ta till kavalleriet och kolla på några avsnitt G.G .

4 kommentarer:

Veronica sa...

Haha, du är ett geni! Älskar din humor. Ska bli kul att kanske kunna ses lite mer i samband med Stefans musikal :D Ska vi säga att vi hörs av de gånger vi tänkt gå dit? (: <3

Emilie Pyrén sa...

Haha! Man kommer på så himla mycket när man är arg & grinig. Jag lovar att både Einstein & Bill Gates är ganska emo egentligen.
Ja det tycker jag låter som en jättebra idé! Har du mitt nr? <3

Veronica sa...

Haha du har så rätt! Ja jag har ditt nummer (: har du mitt med? <3

Maaliin sa...

Saknar dig!<3