torsdag, december 03, 2009

Glad

Det ligger en len och rund katt vid mina fötter.
Mitt hår luktar hallon och min hud vanilj
Jag har musikallåtarna i huvudet
och lena sockar som liknar sockiplast

Imorgon ska jag gå i en vinterparad som en björn och dansa
Jag har en mysig lillasyster
och fantastiska vänner
Saknadsknip i magen efter mina tjejer, Otto och alla andra och jag önskar att de var här

En klocka som jag tycker går alldeles för fort
En engelska som börjar bli bonnig
En mamma som pratar brittiska klockan 4 på morgonen

Uppvaktad och Uppskattad.
Jag är glad.

3 kommentarer:

mother sa...

Älskar dig! Lycka till idag min björn :)Eller Good luck with accent... :D

Dento sa...

Härliga ord!
Ha en underbar dag!

Måste rusa.
Karlskrona hälsar.

Kram/Dan

Dento sa...

Härliga ord!
Ha en underbar dag!

Måste rusa.
Karlskrona hälsar.

Kram/Dan