onsdag, december 16, 2009

Titut!

Här är jag!
Jag lever och mår bra men har fortfarande fullt schema.
Vi har "Finales" i skolan vilket det kändes som om lärarna kom på...igår.
Så idag har jag pluggat... 5 timmar.
Stacy åker till doktor imorgon, jag hoppas att dem gör något den här gången. Han hostar ju för i sjuttsingen blod. Idag svimmade han också, på vårat fotobord som självklart med all tur ska vara av glas, det blev hål i väggen, ett blodigt ansikte. Det var väldigt obehagligt men han är iallafall uppe på benen.
Jag ska ta mig i kragen och lägga upp lite bilder från musikalen (har dock bara backstage-bilder än så länge)

3 dagar kvar i skolan! Gött!
Adjö på er. Lek i snö.

8 kommentarer:

Fredmeister sa...

de låter inte så bra dy...
Får säga till honom att kväva hostningarna då!

va e de med honom då?
De e ju backstage bilderna man vill se, de e ju mer exclusive;)
igår va de teknis vs bäckäng. Gissa vilka som vann?!;)

Dento sa...

"Long time no hear"
Men det var vi ju förvarnade om.
Ser fram mot lite bilder och mera om helgens framträdanden. Har gått bra kan jag tro. Inga roliga eller o-roliga "missar" alls?

Det blir lite väl lite extra pluggande nu när fokus varit på annat ett tag.

Låter inget bra med Stacy.Du får säga åt honom att sköta sig och ta det riktigt lungt.

Ha ha .. jag har bara en dag kvar till jul-lovet.

I morgon kväll skall vi på konsert i Borås någonstans.

Nu skall jag tas mig hem i snöstormen. Ingen lek! men dessbättre har det inte kommit speciellt mycket, ett par centimeter eller så.

Ha dé!
Kram/Dan

Dento sa...

"Long time no hear"
Men det var vi ju förvarnade om.
Ser fram mot lite bilder och mera om helgens framträdanden. Har gått bra kan jag tro. Inga roliga eller o-roliga "missar" alls?

Det blir lite väl lite extra pluggande nu när fokus varit på annat ett tag.

Låter inget bra med Stacy.Du får säga åt honom att sköta sig och ta det riktigt lungt.

Ha ha .. jag har bara en dag kvar till jul-lovet.

I morgon kväll skall vi på konsert i Borås någonstans.

Nu skall jag tas mig hem i snöstormen. Ingen lek! men dessbättre har det inte kommit speciellt mycket, ett par centimeter eller så.

Ha dé!
Kram/Dan

Dento sa...

En stammande dator till......

mamma sa...

Vilken märklig känsla att höra tvärs över Atlanten att något hände och bara vänta...har varit mycket dramatik det sista du :)
Hoppas inte Stacys förfärliga hosta är allvarlig utan går att medicinera.
Jag lär få jobba en del över lovet...skolinspektion väntar och alla papper ska vara inlämnade den 7 jan. Detta fick jag veta härom dagen. Bråttom, bråttom!
Annars är allt väldigt bra här hemma... fast du fattas mig och det ska bli härligt att få se dig snart. För visst går 3 mån fort?
Puss och kram! och Lycka till med skoljobbet de sista dagarna! Jag är så himla stolt över dig <3
ps säg till hur det gick på banken

Maaliin sa...

Bra att du lever :D..

Nämen oj vad läskigt!.. inte bra att hosta blod och sådant!.-

Haha de bilderna låter skoj ;)..


Det är faktiskt snö här :D..hihi!. För engångsskull :D.
Pontus har ju tagit körkort nu :D helt underbart så vi åker upp till stugan och där är det för hoppnings vis ännu mer snö :D

Saknar dig <3

Emilie Pyrén sa...

Fred: Det e inte alls bra. Det kan vara en cancer i halsen, men vi hoppas att det bara e n[got annat.

Haha, det e inte s[ spannande bilder backstage, men ska forsoka fa upp lite bilder.
HAHA BACKANG!!! ,<3

Dan: Det gick jattebra! Det var dock manga roliga missar, fast inte riktigt nagon for mig.

Nu sitter jag i skolan och far halla det kort.

Hoppas du far en fin helg! Kram!

Mamma: Ja det har varit mycket dramatik det senaste! Ett dramatiskt halvar overhuvudtaget haha.
Det gick jattebra pa banken, berattar mer over skype.
Hoppas det gar bra med jobbet. KRAM!

Malin: Nej fy, jag tycker det later sa laskigt. Tycker sa synd om honom!
Va mysigt med sno!! Har ar det inte sno n[gonstans.
Halsa grattis till honom! Svingott med korkort ju! STOR KRAM! <3

Desiré sa...

Tjena Emelie. Desiré här! Kul att höra från dig! Var ju själv utbytesstudent i USA. Riktigt bra upplevelse! Du har en väldigt fin blogg!