tisdag, maj 26, 2009



Jonatan hjälpte mig med att sätta upp affischer i Fristad igår.

E: Vad tror du att du kommer komma ihåg från din tonårstid när du är vuxen?
J: Det här. *Pekar på oss två* Du då?
E: All teater och allt, känns som det tar all tid.
J: Meh, mig då?
E: Puh, tänk alla pojkvänner som rusat förbi, det är nog ingen som sticker ut från de andra.. (ironisk såklart)
J: Seriöst? Du kommer väl komma ihåg mig?
E: Haha, men du, tänk själv. Om 20 år då har man hunnit ha så många pojkvänner så då kommer ju inte det här vara något speciellt. (Fortfarande helt ironisk)
J: ...
E: Men, dumme! Klart jag kommer komma ihåg dig! Va tror du?!
J: Du lät seriös.
E: Tss! Haha.
J: Förresten så ska vi aldrig göra slut heller.
E: Va söt du är...
Då kommer jag väl inte glömma dig förrän jag blir senil då.
J: *Nöjd*


Det finns så mycket att säga till dig, men puss.

2 kommentarer:

amanda sa...

aaawww.. så söta ni är! söta som socker, och jordgubbar + lite grädde på det! en perfect match!

Erika sa...

Det låter som en konsversation som skulle kunnat ske mellan Oliver och mig. Du och jonatan och jag och oliver är ganska lika varandra. Faktiskt.

Jag saknar dig tösabiten <3