söndag, maj 31, 2009

Vilken underbar helg!
Teaterföreställningarna har gått toppen, och igår gick hela gruppen ut och åt på Zeus. Så fantastiskt gott och lika fantastiskt trevligt. Och inatt drar jag till Stockholm med Julia, tillbaka på tisdag. Kommer bli mycket trevligt!

Jonatan berättade att de skulle vara borta TRE veckor i Thailand vilket betyder att jag bara har 43 dagar kvar med honom och att han inte är hemma när jag åker.
Så när jag kom hem gick jag och grät lite i kudden. Fast jag skyller på värmen.

1 kommentar:

Erika sa...

alltså fy vad hemskt att veta att man har så lite kvar och sen att man måste vänta 365 dagar på att få träffa honom igen :< jag och oliver som knappt klarar en månad!
jag kommer sakna dig jätte mycket. du får se till att hålla oss uppdaterad på bloggen med både bilder och text!