torsdag, maj 07, 2009

GLAD!

LBS hade ett Sommar-expo idag. Alla 2:or och 3:or (?) hade kämpat med att fixa iordning och de hade verkligen gjort skolan hur snygg som helst, bra jobbat! Och så hade de då lite foto-utställningar och så vidare.
När jag sitter på tåget och vi i teatergruppen precis blivit klara med att bli intervjuade av BT ringer min mobil.
"
Vaara: Du har vunnit årets bild!!
Jag: Va? Eller va...VA!?
Vaara: Jaaaa! Grattis!´
Jag: *Alldeles för höga och pipiga ljud*
Jag: ...Jag kommer!

Jag är väl inge vidare jätteduktig men jag var nöjd med bilden så jag blev hur glad som helst när jag (Tack vare Vaara och såklart LBS) såg den hänga där på väggen bland andra superfina fotografier! Bilden vet jag dock inte om jag vågar lägga ut. Eller jo, de får väl säga till mig i så fall.




Inga kommentarer: