torsdag, mars 13, 2008

Då var jag här igen. Jag låter bloggen stå och bara mögla.
Detta är en påminnelse för att jag ska skriva ikväll.
Än så länge har inget intressantare än att mitt favoritbröd tog slut denna morgon och att jag försov mig för mitt besök med Lowe på Fristadskolan hänt idag. Men det var bara sorgligt.
Sen är stripaerobic tränings-videon på 84%. Snart klar alltså. Då ska jag och Malin öva byxorna av oss.
Det lät också rätt sorgligt. Nä nu är klockan 12:12 det är ett tecken på att det är hög tid att avsluta ett blogginlägg. Bye.

3 kommentarer:

Anonym sa...

alltså, kan inte vi ses någon dag? för typ saknar dig ska du veta. Och vi har inte setts på ett tag. Hoppas du vill träffa mig, haha,
<3

Anonym sa...

Emilie skriv meeeeer i din blogg! Saknar den!
Puss <3

Anonym sa...

hahahaha emilie :D "öva äva öva " :D ;)