måndag, mars 03, 2008

Idag känner jag mig inte jättepepp till att jobba...igår var jag ute på en bussjakt, 150:an från Fristad på moppen med Marielle bakom var ett bra försök som dock misslyckades. Så jag körde henne till Sjöbo. Det hade inte behövt vara något konstigt med det, men problemet var att jag bara hade en tunn vårjacka och vantar på mig. Och i -1 så frös jag så att jag nästan grät på vägen hem.
Imorse behövde jag inte ens stiga upp utan att jag kände att jag blossade i feber. Efter det konstanterandet tog jag mig en timmes sovmorgon (Det är det enda som är skönt med mina arbetstider, att vid vissa intervjuer bestämmer vi ingen tid så kan jag ploppa in när jag vill.) och en alvedon. Det kan ju vara en bra övning att intervjua i olika temperaturer.

Sen måste jag bara påpeka att jag är mer pepp än någonsin för att få igång bandet sen jag hittade en låt jag bara älskar totalt. Nu vill sig inte Youtube, men tanka gärna; Out song - Taylor Swift

2 kommentarer:

NEONSKYLTEN sa...

krya på dig.
jag behöver prata med dig. <3

Emilie Pyrén sa...

Kommer med en gång. <3