måndag, mars 31, 2008

Galet.

Madde, jag och Jonatan skämde ut oss idag genom en härlig improvisation. Med mammas bh fylld med sockar , en hiskelik klänning, nästrumpor med en rumpförstoring i form av en halsduk, papiljotter , ett smink-rynkigt ansikte i ett lyckat försök att se väldigt gammal ut så hette jag Agatha och bärde runt på min döde man Lik-Leif. Lik-Leif var då Jonatan med ett vitt ansikte gjort av hudkräm och mjöl, rött nagellack i mungipan, hög hatt och tvångströja. Ta er en titt.

3 kommentarer:

Isabelle "Issa" sa...

hahahaha. jadu emilie, du har alltid varit väldigt påhittig men det här kallar jag verkligen GALET! men tack till dig som gav mig en bra start på dagen och extra skratt som förlänger livet! :')

Veronica sa...

Hahahaha ni är ju inte riktigt kloka xD men de verkade väl förbaksat kul ^^ :D

Anonym sa...

hahaha fan va underbar du är ;D , jävlit bra film ni gjorde ;D
haha skit kul va den iallafall ^__^ // jonna