söndag, januari 06, 2008

Vad gör jag uppe vid denna tiden egentligen? Klockan är 4:06 och jag ska vakna snart. Måste bara somna först.
I överslafen sover Otto, så tyst, så tyst. Jag har aldrig hört en person sova tystare. Allvarligt.
I rummet på andra sidan huset sover Marielle och Patrik, i mitt rum, i min säng. Jag älskar min säng och känner mig givmild som lämnar ifrån mig den till andra aktiviteter. Höhum.
En snabb resumé av den sista tiden. Jag var sjuk, blev frisk , åkte på team läger i Ludvika , kom hem och nu sitter jag här.
Igår mötte jag Patrik på tågstationen och träffade Linus i staden. Måste erkänna att jag blev väldigt glad över att se honom.
Sen så fick jag se Jonatans väldigt ägg-kartongerade rum till bandet. Min första tanke var att jag ville räkna dom, men...nä. Vi lämnar det. Dock måste jag bara tillägga att dom hade en liten disco kula där inne och det var det fulaste jag sett. Tillåt mig hånle och sedan ursäkta mig.
Om några timmar åker jag till stan. Den som vill träffa mig får skicka ett sms.
På tal om sms, nu ska jag ska göra ett experiment. 0705-942053 . Där är mitt nummer och jag vill få ett sms där det står en liten hälsning. Se hur många som orkar ta sig två minuter och göra den enkla lilla uppgiften.
Godnatt.

Inga kommentarer: