fredag, december 28, 2007


Hej Herr och fru feber, jag ska snart presentera er för fröken halsfluss. Hon är lite av den lömska sorten, så jag skulle förvarna er om att hålla era grader i styr. Hon kommer göra entré genom halsen med en röd mantel som lägger sig som ett tjockt lager på stämbanden och vi lägger oss på knä och bugar.
*Host, host , host*
- Scch, nu kommer hon.
*HOST*
- Fröken halsfluss.
- Nå...Va är detta för lamt party? Igång med värkarna.
- Värkarna? Jag ber om ursäkt Miss, men jag är inte säker på att jag förstår.
- Huvudet, halsen, ryggen, bena! Gör vad ni vill, bara vi får lite fart på det här stället!!!
- Genast frun.

Och hon är lömsk. Jag skulle vilja ge henne och hennes värkar en stor och saftig käftsmäll. För hon gör ont, beställer mycket från rumservice och stannar lite för länge för allas trevnad. Och hon kommer oinbjuden. Jag hade så gärna velat vara uppe i Ludvika med Linnéa och resten nu. Träffa Ida. Sebastian. Stesse. Mfl, mfl , mfl.
Men men, allt för något gott med sig. T.ex att min hud får vila utan smink ett par dagar?! Så upp med hakan Emilie. Hon försvinner inte snabbare av att du tycker synd om dig själv. Skräm henne istället med lite Pencilin,Ipren och Alvedon så ska du se att hon sticker fortare än du tror.


1 kommentar:

NEONSKYLTEN sa...

Så sjukt underbart att du kan komma med komedi för att dölja upp det hela.
Förlåt för mitt beteende igår, jag var inte fullt mitt rätta jag, om man säger så.
Du vet att jag älskar dig ändå
och helt allvarligt, så tror jag snart att jag spricker av längtan efter dig :( <3