fredag, mars 12, 2010

Dagarna kommer dagarna går, på roys och rogers mack

Ledsen, men jag har inte några som helst spännande nyheter att berätta. Har varit ett par helt vanliga dagar. Tiffany fyllde 17 häromdagen och hon sken som en sol, fina Tiffany.
Det börjar närma sig hemfärd, och för er som undrar när jag kommer hem så kommer jag hem Fredag morgon den 4:e Juni i svensk tid. Tänk, det är så snart. Kära hjärtanes. Sjukt jobbigt och trevligt på samma gång.
Men bara 14 dagar kvar tills Mor, Dan, Jonatan och Mormor kommer hit, åh va jag längtar.

Knäppa mamma ringer till mig, kvart över 4 på natten i svensk tid, och frågar "Vad ska jag ha på mig?!" Haha.

Imorgon är det fredag, ska bli himla gött. Puss och kram ses på stan!

2 kommentarer:

issa *sis sa...

ÅÅÅH:( fan! jag som ville följa med och möta dig!! nu blevj ag ledsen:( bööhö. min student är ju den 8de.. å en vecka innan måste ja vara i skolan för att avsluta allting och sånt.. blöblöblör. nu kommer hela världen hunnit träffa dig innan jag:(

fina fina mlisan <3

tokmorsan sa...

Ska bli härligt med blus och sandaler :)
Längtar!
Efter dig alltså <3