onsdag, mars 17, 2010

Nedräkning

Godafton i stugan! Idag så har jag kollat in vart jag, mor, Dan, mormor och Jonatan ska bo medans vi är i Bardstown. Det är hos Krystals mamma Kathy, och jag har tidigare aldrig varit där. Kathy kom och hämtade mig och det var ganska ute i buschen helt klart, men när jag kom in, oj, oj, oj, så fint det var. Och galet stort. Jag och Jonatan kommer ha hela nedervåningen för oss själva, som även har eget kök och grejer, haha. Jag är otroligt peppad.

8 dagar kvar. Jag kan inte bärga mig.

3 kommentarer:

mummy sa...

Å vad det ska bli roligt! Mli, du kommer att få en massa broschyrer m.m. från turistbyrån via posten. Det är jag som beställt. Sen har vi nog bestämt oss för att VÅR tripp blir söderut till värmen. Nu är vi TRÖTTA på kylan.
Ps Igår stannade pannan igen och det var -10 ute...Idag är pannan fixad och det är bara +1
Puss!

Dento sa...

Låter härligt! Va bra vi skall få det, då får vi maten serverad och allt haha....

Skall bli spännade att komma och se hur där ser ut. bara några arbetsdagar kvar.

Hälsningar från Kungluga huvudkommunen.

MAnda sa...

fy va spännande!:D Ta kort o lägg in bilder på huset! Kramar