fredag, mars 05, 2010

Hej hopp galopp!
Ja galopp var det minsann... min första ridlektion med Vivi och hon blev avkastad. Himla osis. Men hon är okej och vill fortfarande med på långritten på lördag. Jag är så peppad! Ska försöka byta in min cowboyhatt till en större storlek imorgon och sen far vi på lördag. Yey! Jag är spänd inför hur Sam ska uppföra sig, men åh, jag kan inte bärga mig.

Hahahahaha.... mina fina bokvägen pojkar (Ja, jag vet att många saknas, men det fanns inte pojkar nog tyvärr. Så förlåt!) Surt bara att de där sträcken vid munnen blev så fula. Men ändå: hahahaha!


Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

3 kommentarer:

Fredmeister sa...

I like it! men vrf fick jag den fulaste kroppen?!:O

Emilie Pyrén sa...

Fred: för du hade snyggast ansikte, jag behövde ju balansera det lite ... ;] haha nä förlåt tänkte inte på det. Ville mest bara ha dig i mitten.

Johan sa...

Haha, jag gillar ju roll-listan på chippendales videon, perfekta gänget! :P det är bara Gurra och Kollen som saknas...