tisdag, mars 16, 2010

Tantaño

Jag har fått lite uppmaning om att det är dags att uppdatera bloggen lite. Skönt med lite folk som kan sparka en i baken lite grann. Kan ju berätta att jag fallit tillbaka till ett gammalt beroende. Som jag aldrig trodde att jag skulle få tillbaka.
Paradise hotel. Senast jag såg Paradise hotel måste ha varit det där året med Olinda, Patrik och hela köret. Och efter det så tyckte jag bara det var allmänt omoget och tråkigt. Men så en kväll häromveckan så kollade jag runt på Tv4-play på min ipod och såg att det fanns ett avsnitt av Paradise hotel. "Äh, jag kan väl ta och kika" , tänkte jag och klickade upp videon. Sen så var jag fast igen, även om det fortfarande är lika omoget, tråkigt och för mycket av vardagen, så är det något med de svenska skönheterna och intrigerna som fick mig att kolla på avsnitt 2,3,4,5 och så idag, avsnitt 6. Och även om jag önskar att jag kunde säga; idag var sista avsnittet jag ska kolla. Men som en rökare, så vet jag, att imorgon innan jag går och lägger mig, så kommer jag ligga med ipoden i handen och lyssna på baktal, tjabb och konspirationer i den mexikanska värmen.
Ska bryta av med lite härligt The 70's show innan jag går och lägger mig för att balansera upp det lite grann.

Förresten, jag pratade med världens finaste Jonatan idag. Det är så konstigt att man inte träffats på så länge, känns alltid lite konstigt i början som om att man inte känner varandra, men snabbt så ändrades det, och en stor saknadsvåg kom över mig. 10 dagar. 10 korta dagar och sen får jag slänga mig i hans famn.

6 kommentarer:

Dento sa...

Ja se upp, snart kommer vi.
Skall bli härligt!

Kram /Dan

issa *sis sa...

sötaste finaste mlisan <3

Fredmeister sa...

Paradise Hotel ruules!:D

moder jord sa...

Ååååå snart får jag krama mitt frö igen!

Johan sa...

Ja, det är rätt galet när man tänker efter... Efter hela det här året och efter den sista natten innan han åkte till Thailand så får du kramas med honom igen om bara tio dagar! :D

MAnda sa...

näh, fy fan... paradise hotel suger hårt! skit dåligt... emilie, hur kan du?:O haha, men för övrigt så låter det mysigt me jonatan! Hoppas ni får det bra när han kommer:) och huset låter som en herrgård! :O