tisdag, mars 09, 2010

Skitteknik

Jag kan inte få de dumma videosarna att fungera. Och jag tog knappt några bilder när vi red.

Vivi tyckte inte riktigt om det där med cowboyhatt. Hon ville nog ha en sombrero, hehe.

Jag och Rawhawd. Himla härlig häst. Har bara hört så mycket dåligt om honom, men underbart. Energi/hyper hela 5 timmarna vi red. Häst som passade mig fint! Haha
Whitney med Sam. Jag var lite nervös över att Sam skulle sköta sig på en sån lång ridtur. Whitney också. Jag visade henne lite av övningarna jag har jobbat med honom. Och de kom så fint överens. Glad att hon kom med, lite mer fniss och skratt på det viset.

5 kommentarer:

mamma "hästrädd" Pyrén sa...

När jag ser dig med hästarna så är jag så glad över att vi for till Örby vecka efter vecka. Trots skräcken, pirret, hjälplösheten, städningen...
Jag blir också stolt! Du är DUKTIG!!! Min egen cowgirl <3

Dento sa...

"Skitteknik" eller skit bakom spakarna....?

Härliga bilder! Härligt att Du/Ni haft det bra. Själv känner jag mig lugnare när hästarna håller sig under motorhuven. Jag har för stor respekt för dom där "havre-motorerna" för att våga lita på dom.
Får se var Du helst vill ha dom efter att körkortet är klart. Men det går kanske inte att välja... som tur är så behöver Du nog inte heller.

Ha dé
Kram/Dan

Dento sa...

Håller Stacy på att renovera en gammal skåpbil?

Vaara sa...

Haha du ser lite ut som en woh-girl i cowboy hatt ;)

issa *sis sa...

saknar dig som tusan!