torsdag, mars 04, 2010

Förfrusna bärbananer

Tjopplan-sa! Här kommer jag!
Idag: vanlig dag. Men jag tänker fokusera på att min underbara, fantastiska Malin, ringde upp mig på msn idag, med cam och hela faderullan, fastän klockan var tokmycket där borta i Sverige. Hon spelade en sång för mig på gitarr och jag blev riktigt rörd. Jättefint var det.
Men denna känslosamma stämningen kan ju inte vara allt för länge, iallafall inte när det är vi två som pratar. Eller borde jag säga... när Malin pratar?! Haha.

Malin: Så, idag, så åt jag en sån där Smoothie, och jag tyckte den verkade hård, så jag sa till Anne: Titta! Och så vände jag på den upp och ner, och SPLASH, så hamnade allting på mig i soffan! Haha! Och sen när jag skulle visa mamma vad jag hade gjort, så fanns det fortfarande lite kvar...tror du inte jag gjorde det igen?!

Emilie: Hahaha! Malin, det är ju en Smoothie! När är en Smoothie hård?!

Malin: Ja...men det var ju av förfrusna bär...

Emilie: HAHAHAHAH! Förfrusna?! Haha! Hur är bär förfrusna?

Malin: Men..haha.. Det var ju en såndär Bärmix, liksom bananer...

Emilie: Bananer?! Banan, ett bär?! HAHAHAHA

Malin: Men...hahaha...
Emilie: This is going on my blog!

5 kommentarer:

Maaliin sa...

HAHA (A).. Jag älskar dig med :D <3

Dento sa...

Tja vad säger man om detta.... kommentarer verkar onödiga.
"tokar"...

Kram

Lina sa...

Banan är ju ett bär.. :P

Emilie Pyrén sa...

Lina, banan är en frukt!!

Vaara sa...

Banan är bär Mli! ;) xD