tisdag, mars 09, 2010

Sudda, sudda, sudda, sudda bort din sura min

Som alltid, så försvinner min överdramatiska ledsna min fort. När jag väl var ute och sprang så släppte jag allt. En random hund sprang med mig nästan halva vägen innan han sprang hem, solen sken gott och på vägen hem mötte jag Stacy och Madison i skåpbilen Stacy jobbat på ett tag. Jag hoppade in och vi åkte en liten testrunda. Solen gick ner, vi kom hem och grillen stod ute. Hade vi tagit ut en person ur bilden, som var på ett bajshumör, så hade kvällen varit helt fantastisk. Ashly kom hem efter mitt sms och hon var beredd på att försvara mig, men det höll sig lugnt och fint. Sen åkte hon vidare. Jag saknar henne redan. Mina fina, fina syster.

Sen pluggade jag någon timme kemi och nu äter jag jag jordgubbar och ska läsa lite i min bok.
Imorgon ska jag åka med Stacy och jobba. Ska bli intressant faktiskt.

1 kommentar:

mamma sa...

En viss person är ett mysterium för mig. Vad kan det handla om? Tur att de flesta dock är härliga, annars stog du kanske inte ut?
Om några månader får du bråka med din egen mamma :) stackars mig...

Längtar efter dig <3 Hälsa alla!