fredag, juli 24, 2009

Framme i KY!

Okej nu är jag här. I Bardstown, Kentucky, US. Känns varken bra eller dåligt, bara annorlunda. De är jättetrevliga och jag tycker väl att jag skötte mig ganska bra trots tröttheten och allt, huset är riktigt snajsigt och mitt rum är helt underbart, med upplyst sminkbord och en liten walk in closet. Flickigt, men väldigt fint.
Det är riktigt varmt här, trodde inte det skulle vara så mycket skillnad som det faktiskt var.
Däremot har det börjat gå upp för mig hur riktigt det här är. Ett år. Detta blir min familj, mitt hus och mitt rum. I ett år utan mina vänner, Jonatan, min lilla mamma & Dan. Känns lite vemodigt men det kommer bli riktigt bra när jag väl känner mig hemmastadd.

Förövrigt. Jag har nog aldrig luktat så här gott i hela mitt liv. Jordgubbsschampo, m-m-mmm.

1 kommentar:

Kinky sa...

Gahhaa, helt underbart Pörr juh :D Blir avundsjuk, vill också ha en walk in closet.... ;)