torsdag, juli 02, 2009

Tjejer och överraskningar

Jag erkänner. Jag är riktigr svag när det gäller överraskningar. Jag smälter som smör i solen. Så när jag kommer hem från jobbet, trött och äcklig (På tal om smör i solen, jag hatar solen just nu) efter att ha åkt på en buss utan ventilation i 40 minuter och kliver in i mitt aningen svalare hus märker jag med en gång att något är ändrat. Wosh! Städat! Mina blöta bikinidelar som legat ingömda i någon påse någonstans i resten av alla andra saker hänger fint på dörrkanten för att torka av sig klorvattnets misshandel. Och när jag ska kliva in i mitt rum ligger där ett papper på min kära uppblåsbara-badkrokodil.

"Hej MLI.
Tänkte bara säga några ord om din pojkvän innan jag går in i min skönhetssömn.
Han har fixat och donat ända sedan han vaknade! Han måste verkligen älska dig.
MVH ,
din trogne krokodil vän!

Ps.

JÄDI
Jag Älskar Dig Innerligt (detta var dock målat på ett annat sätt)
Haha mina päron skrev så när de brevväxlade. Gulligt. Hihihih.

Pööööss!!!! "


Och rummet som jag på morgonen lämnade , rörigt med massa godispapper, juiceglas, kläder och annat smått och gott med en sovandes Jonatan i sängen, var bäddat och städat.
Bäst. Ja. Bäst.

1 kommentar:

Michaela sa...

Nee, fan va gulligt gjort utav honom! :D