tisdag, juli 14, 2009

Jag har världens bästa vänner.
Och världens bästa pojkvän.
Jag kan sitta och läsa i min avskedsbok som nästan alla skrev i, tusen gånger om.

Härliga utdrag från några av alla fina inlägg:

" ... Hehe jag är glad att ha fått se dig utvecklas från pojkflicka till TanTans goa brud och min vän. ... "
" Ja Emilie... du får ta en smörgås ... Ja Emilie du får låna duschen... Ja Emilie min "nästan dotter" .. du får låna allt du vill för du har ändå redan "stulit" både min son och resten av familjens hjärtan! "
" Jag kommer sakna att få vagga dig i entrén i skolan på morgonen."

Vad Jonatan skrev kan jag inte skriva här. För då börjar jag gråta.

2 kommentarer:

Bajsugglan sa...

bra bloggnamn!

Veronica sa...

Åh, förlåt att jag inte skrev något i boken! Jag fick aldrig riktigt nån skymt av den :O men du vet att jag kommer sakna dig ändå! <3