tisdag, juli 14, 2009

Okej det går inte att skriva något sånt här på bildagboken eller facebook , jag orkar inte prata om det men inte heller stänga allt inne. Så min kära blogg, du blir offret, som alltid.

Saker som numera får mig att gråta/inte klarar av att göra:

- Dricka Oboy
- Kolla på The 70´show
- Äta 3 mackor till frukost/kvällsmat med konstiga pålägg
- Sova i min säng
- Se honom på bild
- Höra hans trumspel

Saker jag numera inte får nog av:
- Hans lukt i tröjor
- Hans meddelanden & brev
- Sova i hans tröja
- Tänka på honom

Saker jag vill:
- Ha hem honom
- Sluta prata om honom
- Fokusera på vänner & Usa
- Bli glad för något.
- Sluta vara en zombie.
- Sluta vara så kär.
- Vara kär.

1 kommentar:

Petersson sa...

Pyrén din lille filur. Denna kärlek va, den är jobbig ibland. Önskar dig all lycka nu när du flyttar över till staterna och påbörjar det nya kapitlet. Passar även på att meddela att bloggen nu lever igen, nu har du något att läsa när tiden - och amerikanarna - tillåter