tisdag, februari 16, 2010

En liten chock

Jag satt och kollade på aftonbladets webbtv, kom in på en modevisning och försökte få lite inspiration. Plötsligt kommer en kille upp på skärm och jag tänker "Fina kläder, nämen se där, där är Jonatan.. ... ... VA?! JONATAN?! " Jag var tvungen att spela tillbaka några gånger för att se att det stämde. Men javisst, där går Jonatan med långa hårförlängningar.
Det var coolt. Fast samtidigt ledsamt, att jag inte hade en aning.
Du kan se Jonatan ungefär en minut in på klippet.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/sofismode/article6537891.ab

(verkade hända något med klippet jag lade upp) (Sen lyckades jag klistra in fel länk, men nu så!)

9 kommentarer:

Johan sa...

Hmm, jag ser inget klipp... Jag vill se det dock!

Lina :) sa...

Hmm, det kommer bara massa tjejer som går. :S

Fredmeister sa...

jag såg honom inte?:S:S:S:S

Emilie Pyrén sa...

Lina och fred: Då kollar ni inte noga, alla killarna har hårförlängningar, och ungefär en minut in så . Ska kika så det inte är fel länk.

mamma sa...

NU såg jag honom!!! Du måste ha blivit chockad nästan. Men hur han kunnat hålla tyst om detta, eller vet han inte om det?

Johan sa...

Haha, där var han!

Malin H sa...

HAHAHAHA Shit vad ballt ;D. Kände igen han direkt trotts allt löshår ;).. HAHA !..


Saknar dig <33

Fredmeister sa...

jag kollade på det skitnoga, men de e ju bara tjejer

Ellinor sa...

Första gången jag tittade var det fel klipp tror jag, för då var det bara tjejer. Jag tittade riktigt noga, och jag var säker på att de var tjejer. Men andra gången jag klickade kom det upp ett nytt klipp och där, efter någon minut gick han. :P. Inte svårt att se att det han, fast han hade väldigt långt hår :P