onsdag, februari 24, 2010

Sträckgubbar och snögubbar

Snöjsan höjsan! Hoppas ni lever och mår bra, och att ni inte kvävs av all snö. Vi har tillbaka kallt väder igen, till min besvikelse. Jag antar att jag får dansa soldansen igen.
Tusen Tack för alla fina och mysiga kommentarer till våran video! Jag läste upp dem för Madison och hon sken som en liten sol av stolthet.
Det händer inte så mycket här för tillfället, dagarna rullar på. Musikalen börjar arta sig, och jag blir mer och mer stressad över att åka hem, med allt prat om biljetter, packning och annat tjosan. Fast det är ju faktiskt ganska lång tid kvar. Kommer sakna allt och alla så mycket. Fast det ska bli nedrans gött att träffa alla er igen dock.

Förresten, tro det eller ej, men jag ska faktiskt ge mig på ett försök i att sy. Jag satt och skissade lite idag, och så insåg jag att jag tyckte om flickans, på min teckning, klänning. Så banne mig, jag bestämde att jag ska köpa tyger på Walmart och ge det ett försök. Och jag får säga som min fåniga kompis Tyler skriver när man frågar honom något angående en läxa : GBG! (God bless Google) .

5 kommentarer:

Malin H :) sa...

Lycka till :D.. tror det kommer gå bra ! :), Jätte fin bild!! Du är så himla duktig! <33

Dento sa...

Tror nog Du fixar det. Bara motivationen är den rätta fixar sig det mesta.

Slut i armarna efter allt skottande. I dag sken solen och det började deoppa från taken så smått.

Nu skall jag hem och kurera förkylningen. Måste bli bra till helgen.

Ha dé
Kram/Dan

spikgardinen sa...

Good luck!
:)

Emilie Pyrén sa...

Malin: Tack! :D Haha, söta du <33

Dan: Haha, tack för peppet! :D
Jag jösses, har läst att det är skyffelbrist i Borås efter att alla skottar taken , haha. och se där! Kanske fungerade min soldans, det tog bara lite tid för min dans att resa över atlanten!

Krya på dig!

MOR!!: Haha, tyst med dig;)

Tantan sa...

Hej Älskling!

Den var fin. Gasnka lik den andra
som du har. Fast den du har ritat är ju coolare :) Idag fick jag reda på att jag har dyslektiska problem med stavningen. Det äger. Eller lite i alla fall för lärarna kan bortse från stavningen när de sätter betyg. :) Imorgon ska jag flytta mina trummor från UNS gamla lokal till Tengils nya. Vi ska repa i kyskan med UNS nu för vi ville inte repa tre gånger i veckan som vi var tvugna att göra och dessutom vill jag ha mitt trummsätt till Tegil. Vi kommer bli bäst i världen för vi vågar satsa. UNS har spelning på lördag. Jag längtar. Något annat jag längtar efter är Emilie. Och snart får jag träffa henne igen :) Det ska bli härligt <3 När jag åkte bil från gustav häromdagen så sa han att Ida alltid lånade hans kläder när han var hemma hoss honnom och när hon åkte hem igen så slängde hon av sig dem på golvet... Då önskade jag att jag hadde hans problem. Jag önskar att du var hemma och kunnde kasta mina kläder på golvet :) Jag älskar dig!!!

// Din Jonatan