söndag, februari 21, 2010

Soldans

Hej hopp snötopp!
Stacy och Ashly är i Tennessee över helgen för att Ashly ska göra sitt stora yrkestest för Paramedic. Hon var supernervös, men vi hoppas på det bästa! Vi har varit i skatehallen igen och Caleb jobbade. Han var superdum hela tiden mot lilla mig, haha. Men jag vann iallafall en tävling, vilket jag är ganska säker på att han fuskade med... För...jag är skitdålig verkligen, haha.
Iallafall, i fredags så pratade jag med Simon, som skulle upp till Stockholm för att se Rammstein och Combichrist. Han berättade att de varnade för snöoväder, att han hoppades att det inte skulle bli för jobbig väg upp. "Hmm..hmm", tänkte jag och använde min superhjärna. "Jag får nog ta och göra en soldans..."
Sant som det är sagt, jag gjorde en soldans, tillsammans med min kompanjon Madison Faulkner, och tro det eller ej, men idag (dagen efter) så var det 52F¤ ute och solen sken gott! Men för att soldansen ska gå ända bort till er... så får jag nog ta och visa er den.

Och våran improviserade sol-låt gjorde nog sitt, haha.

13 kommentarer:

Vaara sa...

Haha, söt sång men tror inte den var stark nog för att nå till Sverige. Snöstorm ute!

Emilie Pyrén sa...

V: ATTANS! Men jag la ju precis upp den, imorgon kanske!

Jonatan sa...

Den var assssss gry :)
Lätt nya favoritlåten!!!
Fast det är ju en del snö här...

Veronica sa...

Mycket mysig låt! :D vet dock inte om den hjälper på typ 1 meter snö :( hoppas du har det bra! jag kommenterar allt för lite. Puss!

snögumman sa...

Jag hoppas verkligen er söta sångdans funkar. Nu är jag trött på att skotta. Ditt fönster syns inte längre Mli... Värsta vintern på 20 år...
Men fantastisk på sitt sätt.

Det ska bli skönt att komma till Kentucky!
Kram på er båda!

Simonfisen sa...

Vilken tokbra låt! Sötaste artisterna jag har sett nånsini tror jag minsann!
Och det var nog tack vare din låt som jag fortfarande lever tror jag, för hade det snöat bara liiite liiiiite till, så hade vi nog vält av vägen och blivit sittande i en snödriva tror jag. Haha :)

(Rammstein och Combichrist var det bästa jag har sett i hela mitt liv typ, och jag är frälst och lycklig)

Hoppas allt är bra med dig!

Emilie Pyrén sa...

Jonatan: Haha:P Det tar nog lite tid för den att funka hos er ;)

Veronica: Haha! Den kommer hjälpa! Det går bara lite långsammare :D haha. Allt är bra med mig, hur är allt med dig? :D Jag vet.. jag är usel på att kommentera. Ska skärpa mig :)

Snömor: Det är galet!! :o fast låter mysigt att vara nere i mitt rum nu. Men slår vad om att det skadar vårat hus med dräneringen.
Ja, förhoppningsvis får ni lite sol och så när ni kommer hit. Det kan bli snö plötsligt igen!

Simon: Hahaha, jag är så glad att ni kom fram okej och att Rammstein inte brydde sig om att spela i massa snö!! :D Och grattis till din frälsning haha! ;D

Johan sa...

Såååååå go låt, jösses vad jag har den på hjärnan...

issa *sis sa...

du är grym mlisan! å hon är ju bara för söt! hihi håller tummarna att den funkar och ger oss lite sol här! snökaos! <3love

Malin H :) sa...

HAHAHa naaaaaw :D.. guuuud va söööt :D:D!! <333


har vart fast ibor¨ås hela veckan typ haha ;) <3

Michaela sa...

Så otroligt söt låt ni har gjort! :D Man blir så glad när man hör den :)<3

amanda sa...

har inget att säga förutom... gud va fin film! fin sång! fina flickor!

såå synd att eran soldans och sång inte räckte till sverige! men bugar och bockar för försöket!! puss på er! sötnosar!!

Dento sa...

Härlig sång! Ni är såå BRAA!

Synd att den inte slagit igenom i vädret här. Det bara snöar och snöar och snöar och s...
Börjar tröttna på snöskottning.
Net finns inte en snöskyffel att köpa någonstans.
Hoppas min är utsliten snart. Då är det bara att vänta på att solsången slår igenom här med.

Kram Dan