torsdag, december 06, 2007

Blev klar med min krönika idag. Är faktiskt grymt nöjd. Sundhage gav mig faktiskt rätt mycket feedback vilket kändes posetivt.

Fick förövrigt världens uppmuntrande kommentar idag.

"Tack för kommentaren i min blogg! Fattade inte riktigt hur jag skulle svara där så gör de här istället haha. Fast det är inte ens i närheten av hur du skriver! Jag skrev inte så mycket innan men sen läste jag din blogg och såg hur jäkla bra det var så då fick jag värsta ruset och ville med börja skriva."

Jag blev så glad! Flickan skrev störtskönt och det lät som att hon påstod att jag var den som fick henne att göra det. Nu lät jag enormt självgod, men eftersom Ingalill sa att jag behövde bli lite mer kaxig så får jag kanske börja tro på mig själv lite mer också.

1 kommentar:

Veronica sa...

(svar på kommentaren i min blogg^^) haha, tack de är verkligen kul att höra att du blir glad av de och det är alltid lite extra härligt att höra att man skriver bra från någon som själv är så duktig :D