torsdag, december 27, 2007

Jag tar mig friheten att säga att den person som tycker om feber är en gnutta galen. En galen person som gillar att i 40-graders ruset drömma mardrömmar om att bli jagad av gigantiska hund-vargs bestar med enorma huggtänder och tro att det är helt sant. En person som gillar när ryggen värker och hela kroppen full av gåshud.
Så, ja...jag har fått feber. Och ja, jag tycker sorgligt nog lite synd om mig själv. Bara för att det kom precis nu när det är team dags. Har varit så enormt peppad och nu så ska lite värme-förändringar få förstöra det för mig.
Nä, det finns inget annat och göra än att bli frisk fort, köpa ny tåg-biljett och åka själv upp till Ludvika.
Nu ska jag ta och sova tror jag.

För övrigt så har jag nu sett filmen som Sp07J så gärna pratar om; Smala Sussie. Ingen höjdare i mitt tycke. Men sen så är jag inte ett stort fan av svenska filmer heller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

stackare :/ krya på dig! desutom har jag med sett den filmen under veckan, hehe gillade inte heller den förutom att jag satt och skrattade mig igenom filmen pga deras dialekt ;D

Emilie Pyrén sa...

Issa: Haha, ja precis. Dialekten är det enda goa typ;).