fredag, december 14, 2007

Tummen upp för livet

Tummen upp för E & L.

Ibland blir allt för mycket. Så är det bara. Men jag älskar känslan av att gå med ett stort leende på läpparna. Så varför skulle problemen få ännu mera roligt? Det räcker väl gott och väl med problemen som problemen ger. Mycket kan den roffa åt sig. Men mitt leende, det går jag inte med på!

Leendets tre½ bud(dha)ord:

1. Du skall icke ge upp konsten att le. Det finnas icke några fula leende.
2. Le mot den person som vill tysta ner ditt vackra skratt. (Personen i fråga behöver nog flest leenden av alla)
3. Visa tänderna. Skulle inte tro att så många tar det som ett hot heller.
4. Borsta tänderna. Bye.

2 kommentarer:

Petersson sa...

Hehe, så stiliga vi är.

För att göra det fulländat kan du ju slänga upp bilderna på Natto också. Jag tror hon blir JÄTTEGLAD då. Eller vad tror du? Hehe ;)

Kräm

Emilie Pyrén sa...

Haha! Enligt mig skulle den absolut bli fulländad men Natto skulle be mig slänga in bilden till photoshop först men jag vägrar förstöra en skönhet med lite effekter. Vi behöver dänga henne i skallen så att hon fattar att hon är fin som hon är!.