torsdag, december 13, 2007

vARG

"Älskade du....jag har ju lovat att inte läsa utan lov men idag har du tydligen varit inne på min inloggning och lämnat spår och då är det väl okej att läsa? //mamma"



Min blogg är död. Kommer inte kunna skriva som vanligt igen tyvärr. Folk som faktiskt inte får läsa min blogg har läst den. Detta var ett intrång som min klasskamrat Olivia skulle säga. Eller jag känner mig "inträngd". Men visst, min blogg ligger öppen för omvärlden. Men när jag säger till en människa att inte läsa så räknar jag med att hon håller sitt löfte. Viss släkt och familj ska och får inte läsa min blogg.

Får skaffa en ny blogg...igen. Men jag kommer inte säga den till så många. Den ska inte gå att hitta på google.

Mamma. Jag är djupt besviken. Läs du, men du kommer förstå att jag slutar förklara mig här med. Bloggen var min enda muröppning. Men nu har du tagit den.

1 kommentar:

NEONSKYLTEN sa...

du kommer väl säga din nya blogg till mig?
Jag hatar när föräldrar eller släkten sviker ett förtroende. Det känns skit och man vill mest av allt bara börja skrika.
Jag älskar dig Mli. Kommer alltid att göra det oavsett om du springer din väg till LBS eller Strömma <3