tisdag, december 18, 2007



Traumatisk upplevelse. Jag som är mitt uppe i min barndomstv-nostalgi period fick ett behov av att se skärgårdsdoktorn. In på min favorit sida Youtube och hittade ett klipp, och då visar det sig vara ett klipp när Wilma har sex. Jag var bara tvungen att stänga ner hela fliken.


Får ta och kolla på Kalles klätterträd och ännu ett avsnitt av greveholm istället och sen försöka somna lite tidigare än igår. När jag kommit till avsnittet med Greven måste någon komma hit och kolla på mig, minns att jag var rädd för honom som liten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ELLER HUR! Greven är skitläskig.

Emilie Pyrén sa...

Jonna:Så som jag kommer ihåg honom,oja!

NEONSKYLTEN sa...

Jag har aldrig sett den filmen så .. det får väl bli så att jag checkar på den med dig.
Jag vågar inte kolla själv på youtube eftersom ni nu påstår att Greven är läskig!! <3