måndag, december 17, 2007


Nu var det slut på lucia-firandet för i år då. Tack till Erika,Kajsa,Malin och Madde som var där och kollade på Borgstenas lilla trudeluttande...det värmde väldigt att ni var där ska ni veta. Jag har fått gjort en massa roliga saker denna helgen måste jag säga. I fredags var det rockkonsert i Dalsjöfors där jag fick se Butcrack och AVI. Till största delen lam fjortis-publik, synd på såna bra band.
Idag var Erika här och vi bestämde oss för att Lucia är lite halvnördigt. Därför tog vi kort, lucia/tärna+geek. (bilden ovan)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
*Andrén berättar ett skämt om hur man ska säga när man INTE fattar ett skämt*
Andrén : Ja men om någon berättar ett skämt och man inte fattar första gången, så säger man ju inget. Om den andre då frågar; Fattar du inte?, ska man svara; "Jo jag försökte bara hålla mig för skratt" . Sen tar personen det en gång till och så fattar man och skrattar. Jag: ? Andrén: *berättar om* Jag: *Fattar* Hahaha



Konversationen blond-stämplade mig.

Inga kommentarer: