fredag, oktober 19, 2007

09:25 - Good morning mate' ! Vaknade tyvärr lite senare än jag borde. Försov mig över första föreläsningen, kan ju ärligt talat inte påstå att det smärtar så väldigt mycket.
Idag ska vi fira Marielle, det blir party! Det enda som kommer bli jobbigt är att dom alla ser så väldigt bra ut, det spelar liksom ingen roll hur många timmar jag står framför speglen (även om det är badrumsspegeln) , när jag träffar dom kunde jag likaväl bara tagit en potatissäck över mig. Eller så kunde dom det, dom skulle vara finare ändå. Men men, med lite bubbeldricka i sig så kommer jag nog inte bry mig om det. Isåfall sticker jag hem och övergriper den röda telefonen och ringer till snyggve oavsett hur upptagen han är.
Kanske slå en signal till Patrik också, jag brukar ju inte göra det spontant säger han. Fast jag vet inte längre om jag vill träffa honom, bättre han och Marielle träffas själva isåfall. Jag känner att det börjar bli någon annan som är i fokus på hans sida nu. Och jag vill inte behöva tävla om deras uppmärksamhet. ACK! Ska jag vara sorglig så säger jag att utsidan slipper stå i kö för livets fest, ska jag vara posetiv så säger jag att det är insidan som håller sig nykter och inte blir portad för dom längre festerna.
Nu blev jag morgonklurig aight?

Dagens att göra: Present till marrybarry , kolla-upp-helvetes-bulle-i-ugnen-frågan.. dock med Erika bejbi <3 , Göra engelska (vilket tar emot sjukt mycket eftersom jag inte har någon aning om hur jag ska lägga upp det).

Inga kommentarer: