onsdag, oktober 24, 2007

Allt känns så bra. Men så kommer oron igen. Snart en månad, kommer jag klara gränsen? Kommer jag tappa alla känslorna på stört snart? Vet inte när det kommer, kan inte ens ana tidpunkten. Nu skrattar ni säkert åt mig, en månad.. haha, klenis! Och ni har så rätt så, det är en svaghet, men blunda inte för att den svagheten sårar mig själv också. Jag vill inte vara sådan, jag vill ha känslor som är stadiga som klippor, jag vill kunna lita på mig själv. Lita på att jag håller fast vid personen.

Han är ändå det finaste pojk-världen någonsin gett mig. Sättet han kramar om mig på, sättet han kollar in i mina ögon och ler, sättet när han blir blyg när han säger något smickrande... Har hitills aldrig kännt en sån lycka. Jag vill bara pausa mitt i känslan, pausa och bara sitta i hans famn och inte röra mig. Helt tyst.
Men då skulle jag väl tröttna och gå då med.
Det som oroar mig är allt mys. Jag är rädd för att jag kommer vända om det till att jag känner mig utnyttjad och frågeställa om det bara är sex och mys han söker med mig?! Rädd för att jag kommer kolla åt ett annat håll.

Jag är så rädd för att svika honom, eftersom han har allt och lite till. Just nu är känslorna så otroligt starka. Bejbi, help me feel that I love you.

Jag älskar The sounds. Det är helt klart mitt favorit band, även det enda jag hållt fast vid ett längre tag. Dom har låtar för allt.

THE SOUNDS - DONT WANNA HURT YOU
(Av någon anledning är det snuttar från One three hill, men det är ett bra program så ska inte klaga)

Inga kommentarer: