onsdag, oktober 24, 2007

Godmorgon bloggen. Det känns inte som jag sovit inatt även då jag sovit 4 timmar. Hm, ska försöka sova 8 timmar nästa vecka, iallafall 7 .. 6. Idag har jag en bra hårdag tror jag, jag brukar inte ens tänka på skillnaden, för mitt hår brukar vara desamma varje dag. Men idag, ute från duschen och skulle blåsa håret, håret var jättemjukt! Min första tanke var att jag inte hade fått ur allt balsam, men tjohoho mitt hår vaknade på rätt sida idag, alldeles silkeslent. Dock förstör jag det med lite vax och hårsprej såklart.

Det är minus grader ute, burr! En go, tjock dunjacka hade inte suttit fel. Eller en kupa med motorvärmare som förde mig överallt. Gärna plats för två, för jag ska träffa Tan-tan och det där med avstånd till varandra är inget vi är riktigt haj på.

Nu ska jag till skolan som den lilla flickungen jag är. Byeee

Inga kommentarer: