onsdag, oktober 03, 2007

Hittade en video som inte kunde passa bättre än till min blogg. För det första heter ju min blogg regnstaden och i vilken miljö utspelar sig inte videon i ? Regn och paraplyer. Awsom. Sen så är dom supertöntiga med världens fulaste solglasögon och mormor-varnade frisyrer. Det är så det ska vara! Är så trött på att se beyonces vältränade mage och perfekta make up när jag nyss gått upp ur sängen och ser ut som frakenstains systerdotter med fil och flingor i munnen.
Och som om inte alla dessa bevis vore nog så stämmer texten in, på vilket sätt är min hemlighet och berättar jag den är den ju ingen hemlighet längre, hihi.






Händer i Regnstaden denna veckan som är väder-vänligt:

- Borås Stadsteater 5/10 kl 12. Höstpremiär med poet- och författarfavoriter. Fri entré. + Poesi är häftigt och är perfekt en blåsig höstdag. - Klockan 12? Jag vill ju inte uppmuntra alla till att skolka!?

- Sitt och unna dig ett slapp framför tv:n med Grey's anatomy och Heroes 21.00 ; 3/10. Helst med två tv-apparater ons-tors för du får inte missa något av dessa program (som någon som älskar att se mig lida har satt på samma tid och dag buhuu)

__________________________________________________________________

Dagens Regn&rusk : Den hemska kylan som börjar komma fram nu innan man hunnit tänka ordet vinterjacka.

Dagens uppehåll: Min kompis har fått in i min hjärna att regnstövlar kan vara klatchigt. Och vilket "plagg" är inte mer användbart här?!

Inga kommentarer: