torsdag, oktober 18, 2007

Min blogg borde från och med nu bli osynlig från allmänheten. Jag kanske skapar mig jättestora problem om någon som inte borde läsa det läser det. Men från och med nu ska detta bli en helt igenom ärlig blogg som berättar skumma detaljer om mitt helt vanliga,däremot onormala liv. Berätta känslor ända ner
ifrån tårna. Tror jag att det kommer bli så? .......... ehm nä men värt ett försök.

Steg 1 är att berätta vem jag är.
Namn: Emilie Christina(Samma mellannamn som både min mamma och min mormor. Hööör hur kreativiteten flödar inom familj öh) Pyrén
Ålder: Pisse-15 , det påminner en bara om hur liten man är som börjar köra moppe när vissa andra kompisar börjar övningköra.
Bor: Mitt ute i ingentinget med min fd.player och numera Torris- mamma Lotta.
Familj: Hela bunten är ju galna. Får man nämna galningar vid namn?
Utseende: Det är så svårt, jag har olika utseenden. I badrumsspegeln ser jag rätt så smal och brun ut med fina ögon (badrumsspegeln är favoriten, antagligen för att den ljuger bäst) , I hallspegeln ser man bra ut i på kvällen men på dagen när solen sipprar in genom fönstret så ser man ut som om man hade påssjukan. Så vad är ett utseende egentligen när man ser så olika ut?

Nu måste jag däremot sova innan mina ögonlock blir tunga som skivstångar. Ciaonatti

Inga kommentarer: