lördag, oktober 17, 2009

Anebanane

Ibland blir jag sådär superförväntansfull. Jag tror jag att jag har provat mina ridkläder för imorgon tre gånger om, kollat flera gånger så att jag inte glömt några av Sprits ryktsaker, packat för en vecka och...ja, sedan sprang jag runt huset tre varm för att se om mina kläder var varma nog. Ehum...
Jag vill ha imorgon, nu!

Och jösses, GRATTIS ANE! Vet att du hellre vill vara 16 av någon anledning, så det hade ju varit en fin present till dig, men kan bli svårt.

6 kommentarer:

Tanitosson sa...

Hej!
Shit va bra att du fick rida. Jag är glad för din skull. Saknar dig... Vi har spelning nästa fredag:) och så är det bäckäng fest också. I dag ska vi till mormor och morfar hela familjen det ska bli mysigt. lite som jul på något sätt. och föresten så vann jag skåpps rejset och fick min biljet gratis :) Fast Daniel var inte med, det skulle nog blivit lite mer spännande då. Jag ringer dig i kväll. Nu ska jag borsta mina tänder.
Hälsa hästarna!
Älskar dig<3

giiiisssa väm sa...

härlig att du hade uppdaterat så mycket ochså föresten!!

Fredmeister sa...

Sprit va ett fint namn på en häst tkr jag=)

mamma sa...

Hej mitt frö! Tack för nattpratet! Värmer än...
Snart ska du nog ut med hästen. Tänker på dig och önskar jag hade varit/vågat följa med. Kanske suttit bakom och hållit fast mig i dig :)
Ikväll ska vi till Alingsås och titta på Stad i ljus, som de brukar ha där. Ska bli lite spännande.
Vi hörs när vi hörs! KRAM!

Maaliin sa...

GUD VAD BRAAA!!!:D.. Rid lite åt mig du :D.. *AVUNDSJUK!!* haha:D älsakr dig <3

Fredmeister sa...

jag läste precis dina allra första inlägg från usa, de va ganska skoj faktiskt, har typ glömt av allt du skrivit, har typ glömt av det nu med, men tänkte på när vi va på promenad o jonatan ringde från flygplatsen, de va nice