fredag, oktober 16, 2009

Igår tog Mi-mi mig och Madison på bio för att se filmen Fame. Den var helt okej. Sen åkte vi med hem till Mi-Mi och det var riktigt trevligt. Ett riktigt klassiskt, gammalt, amerikanskt hus. Var ute hos hästen lite grann och tog mig tid till att läsa lite twilight. Vi var över hos Savana och Sidnet, spelade guitarhero och kollade på film.
När vi skulle lägga oss så låg vi uppe på loftet och det var som att resa tillbaka i tiden. Det var fem stycken barn som hade sovit där uppe och det var inte ens hela två rum. Men det var ändå så charmigt och bevarat. Jag sov fruktansvärt obekvämt, för sängen var stel och kudden var nästan värre, men jag vaknade ändå upp glad och med den där nostalgiska känslan över rummet.

Men nu är jag tillbaka hemma igen.

3 glada nyheter:
- De låter mig åka med på ridturen på lördag
- Krystal och Bam ska ta med mig på Marsmallow-krig på söndag! Det kommer vara ungefär 200 personer...kladdigt!
- Alla utbytesstudenter fick ett erbjudande om att åka till L.A - Hollywood en vecka och t.om få komma backstage i en studio där de håller på att spela in en film.

2 irriterande saker:
- Ashly´s och mitt samtal i förtroende läckte ut snabbare än varmvatten ur ett durkslag, och jag insåg att man inte kan inte lita på någon här. Så åter igen tur att jag har min lilla norska, hehe.
- Jag kommer inte ha råd med Discovery trip to L.A , och jag tror det skulle krocka med när jag får besök från Sverige.

1 kommentar:

Fredmeister sa...

shit va surt! jag tänkte åka till LA precis då ju!